درباره اینفورس

در جهاد علمی اینفورس شریک باشید

مقدمه: قبل از این که بخواهید به عنوان یک جهادگر علمی با ما همکاری کنید، احتمالا در این صفحه با نوع فعالیت های ما آشنا شده اید. تمام هدف ما در مواجهه با جنگ نرم و اعتقادی دشمن خلاصه می شود. اما در این مواجهه، جبهه اعتقادات را انتخاب کرده ایم، لباس رزم از جنس تعهد بر تنمان کرده ایم و با ابزار علم و تخصص در حوزه باورها جلو آمده ایم و با ایمان به این مسیر، از خداوند و اهل بیت علیهم السلام انرژی دریافت می کنیم. گروهی دور هم جمع شده ایم با همین هدف. این که اولا متخصص شویم، ثانیا با تخصص خود برای حمایت از امام زمان خود علیه السلام و دفاع از مکتب تشیع و اسلام ناب، لباس رزم علمی بپوشیم، همت کنیم، هم شبهات خود را رفع کنیم و هم به شبهات دیگران جواب بدهیم. اگر شما هم از کسانی هستید که با این مرام نامه ما همراهید، بسم الله. دست شما را برای همکاری در این عرصه به گرمی می فشاریم. 

ممکن است شما از کسانی باشید که قبلا در موضوعی از باورها و اعتقادات تخصص داشته باشید. در این صورت تخصص شما برای هدفی که در پیش داریم، کارآمد خواهد بود. به شما ایده های عملیاتی می دهیم و حمایتتان می کنیم تا فعالیت های تاثیرگذاری داشته باشید. 

ممکن است شما از کسانی باشید که تخصص نسبی دارید یا نیاز دارید برای تکمیل تخصص محتوایی یا مهارتی خود آموزش های بیشتری را ببینید، در این صورت ما به شما در حد وسع خود کمک می کنیم. دوره های آموزشی ای داریم که به رایگان شما را در این دوره ها عضو می کنیم تا تخصص و مهارت لازم را فرا بگیرید. این دوره ها را هم تا جایی که بتوانیم با موضوعات بیشتری توسعه می دهیم. 

اجازه بدهید همین جا یک مثال بزنیم. ممکن است کسی بگوید من یک خانم خانه دار هستم با چند فرزند قد و نیم قد و شلوغ. مگر از دست من چه کاری بر می آید که بخواهم جهاد علمی کنم؟ پاسخ ما: لازم نیست جهاد علمی شما حتما در میدان تدریس باشد. به عنوان نمونه در مثالی که ذکر شد، ما به شما امکان شرکت رایگان در دوره تربیت اعتقادی را فراهم می کنیم. به شما سیر مطالعاتی می دهیم. شما در این دوره مجازی شرکت می کنید و سیر مطالعاتی ها را می خوانید.  از آن به بعد با مباحثی که گوش کردید و با جهاد علمی خود در منزل با روشی علمی می دانید برای تربیت اعتقادی فرزندان خود چگونه عمل کنید. حال اگر بتوانید خودتان هم این مباحث و آموزش ها را به دیگران هم ارائه کنید که عالی است. اگر وقت ندارید یا توانایی ارائه آن را ندارید، آنان را برای شرکت در این دوره ها معرفی می کنید و کمترین استفاده ای که از دوره می برید این است که حداقل خودتان در سنگر خانواده عالمانه برای تربیت فرزندانتان جهاد نموده اید. 

تنها موضوعی که باقی می ماند این است که شما اگر علاقمند به پیوستن این گروه هستید و می خواهید به عنوان یک جهادگر علمی برای دفاع از اسلام شیعی کمک کنید، چطور این کار را شروع کنید. برای توصیه به شروع، ما یک نسخه واحد نداریم. چون توانایی ها و مهارت های افرادِ مختلف ، متفاوت است. به همین دلیل برای هر فردی فرایند و کاری را پیشنهاد می کنیم که متناسب با شرایط او باشد. برای این که این راهنمایی را دریافت کنید، از اینجا به گروه جهاد مجازی ما بپیوندید. 

اگر نمی دانید چرا باید برای پاسخ به شبهات و کمک به تقویت اعتقاد مردم تلاش کرد، کتاب الاحتجاج را از اینجا دانلود کنید و فصل اول یعنی از صفحه ۱۹ به بعد فایل پی دی اف را بخوانید. شامل احادیثی در این موضوع است. کسانی همین سوال را از ائمه علیهم السلام پرسیده اند و آن عزیزان جواب های بسیار زیبایی در ضرورت انجام این کار داده اند. 

 

 درباره سایت | ارتباط با ما | درباره سیر مطالعاتی

مدیریت سایت

اینفورس (شبکه بین المللی مطالعات ادیان)،‌ بخشی از یک مجموعه فعالیت های فرهنگی است که توسط یک گروه جهادی مجازی انجام می شود. این گروه  بدون مرز، متشکل از اساتید، طلاب، دانشجویان و کلیه داوطلبان باایمان و دغدغه مندی است که علاقمند به فعالیت علمی جهادی در عرصه جنگ نرم هستند. شما هم می توانید یکی از اعضای این گروه باشید(اینجا کلیک کنید). فعالیت های سایت زیر نظر سید محمد رضا طباطبایی، مدرس ادیان و کارشناس صدا و سیماست. موضوعات سایت نیز در زمینه سیر مطالعاتی با رویکرد تقویت بنیه های اعتقادی و پاسخ به شبهات است. 

3.7 3 رای ها
شما هم امتیاز بدهید..
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظر
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سید کاظم

سلام استاد من به تحقیق در خصوص علوم غریبه خیلی علاقه دارم و میخواهم در صورت آموزش مردم را راهنمایی کنم تا از دست شیادانی که هر روز به تعدادشان افزوده می شود نجات دهم و مردم را با دعاهای اصیل و اسلامی قرآنی آشنا کنم .توفیق لطف اوست

دکمه بازگشت به بالا
2
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x