درباره اینفورس

درباره اینفورس (شبکه بین المللی مطالعات ادیان)

درباره سایت شبکه بین المللی مطالعات ادیان(اینفورس):

اینفورس (شبکه بین المللی مطالعات ادیان)،‌ بخشی از یک مجموعه فعالیت های فرهنگی است که توسط یک گروه جهادی مجازی انجام می شود. این گروه  بدون مرز، متشکل از اساتید، طلاب، دانشجویان و کلیه داوطلبان باایمان و دغدغه مندی است که علاقمند به فعالیت علمی جهادی در عرصه جنگ نرم هستند. شما هم می توانید یکی از اعضای این گروه باشید(اینجا کلیک کنید). فعالیت های سایت زیر نظر سید محمد رضا طباطبایی، مدرس ادیان و کارشناس صدا و سیماست. موضوعات سایت نیز در زمینه سیر مطالعاتی با رویکرد تقویت بنیه های اعتقادی و پاسخ به شبهات است. 

سایت شبکه بین المللی مطالعات ادیان حاوی هزاران صفحه اطلاعات ارزشمند از مقاله های علمی – پژوهشی از معتبرترین نشریات کشوری در حوزه ادیان و نیز تعدادی از منابع و کتاب های مفید در آشنایی با ادیان با دسترسی به متن کامل این مقالات و کتاب ها و دانلود رایگان آن هاست.

هدف اینفورس:

تمام هدف اینفورس در مواجهه با جنگ نرم و اعتقادی دشمن خلاصه می شود. اما این کار را در این سایت با سیر مطالعاتی دنبال می کنیم و در خارج از این سایت با کارهای علمی جهادی(توضیح بیشتر در اینجا). در سایت مجموعه ای از سیر مطالعاتی های خوب و مناسب تدوین می کنیم برای کسانی که علاقمندند در موضوعات اعتقادی و کلامی مرتبط با ادیان، مذاهب، فرقه ها و عرفان های نوظهور مطالعات سالم و صحیحی داشته باشند.

 

ویژگی های متفاوت و خاص سیر مطالعاتی های اینفورس:

سیر مطالعاتی های موجود چندین ضعف عمده دارند که اینفورس تلاش کرده است همه این ضعف ها را برطرف کند:

  1. جامعیت لازم را ندارند: شما در اینفورس سیر مطالعاتی های جامعی را مشاهده می کنید که بسیاری از آن ها برای اولین بار عرضه می شود. علاوه بر این همیشه شما در دوره های آموزشی اینفورس برای مطالعه این گونه منابع راهنمایی می شوید.
  2. محدودیت منابع دارند: ما هزاران صفحه محتوای عالی را در اختیار شما قرار می دهیم.
  3. نیازمند صرف هزینه اند و معمولا برای انجام بیشتر سیر مطالعاتی ها، شما باید برای خرید منابع، هزینه زیادی صرف کنید: اینفورس در حد مقدور منابع خود را کاملا رایگان به شما هدیه می کند و حتی یک ریال برای تهیه این منابع لازم نیست هزینه کنید. تنها در مواردی که کتاب ها و منابع توصیه ای اینفورس در فضای مجازی وجود ندارد، یا وجود دارد اما ناشرین نسبت به انتشار رایگان آن رضایت ندارند، می توانید کتاب های مربوطه را خریداری کنید که در این گونه موارد نیز، تلاش می کنیم منابع جایگزین معرفی کنیم. 
  4. دسترسی های محدود دارند: اغلب منابع سیر مطالعاتی ها یا چاپ آن ها گذشته و در بازار یافت نمی شوند یا برای همگان در دسترس نیستند: اینفورس سعی می کند منابعی را عرضه کند که قابل دسترس باشند مگر این که جایگزینی وجود نداشته باشد. بنا بر این در اینفورس منابع بسیار ناب و خاصی که در اینترنت قابل دسترسی نیستند، به گونه ای معرفی می شوند که برای مخاطب قابل تهیه باشند.
  5. تهیه آن ها مستلزم صرف زمان زیاد است: اینفورس مقالات خود را به گونه ای در اختیار شما قرار می دهد که سریع و آسان حتی از طریق تلفن های همراه نیز برای شما در دسترس باشد.
  6. کامل نیستند: اینفورس منابع خود را در سطحی گسترده به شما تقدیم می کند تا در برخی از موضوعات که قابلیت توسعه دارند، به اندازه چندین ماه مطالعه، به مقدار روزانه ۲۰ صفحه، منابع در اختیار داشته باشید.
  7. ضعف علمی، اشکالات محتوایی و اندیشه های خاص قابل نقد: اینفورس برای شما منابعی را انتخاب می کند که از ارزیابی های علمی دقیق گذشته باشد. به همین دلیل یکی از منابع اصلی اینفورس مقالات علمی – پژوهشی البته با رویکرد صحیح اعتقادی است.

صفحه منابع سیر مطالعاتی | صفحه شروع سایت | سیر مطالعاتی پایه

درباره نام سایت:

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که اینفورس به چه معنی است.

اینفورس در حقیقت اختصاری سرواژه های ترجمه شبکه بین المللی مطالعات ادیان به زبان انگلیسی است که ابتدای حروف آن معادل اینفورس می باشد.

International Network for Religious Studies (INFORS)

 

ارتباط با ما:

 اعلام همکاری برای جهاد علمی | ارتباط با ما | درباره سیر مطالعاتی

 

مدیریت سایت

اینفورس (شبکه بین المللی مطالعات ادیان)،‌ بخشی از یک مجموعه فعالیت های فرهنگی است که توسط یک گروه جهادی مجازی انجام می شود. این گروه  بدون مرز، متشکل از اساتید، طلاب، دانشجویان و کلیه داوطلبان باایمان و دغدغه مندی است که علاقمند به فعالیت علمی جهادی در عرصه جنگ نرم هستند. شما هم می توانید یکی از اعضای این گروه باشید(اینجا کلیک کنید). فعالیت های سایت زیر نظر سید محمد رضا طباطبایی، مدرس ادیان و کارشناس صدا و سیماست. موضوعات سایت نیز در زمینه سیر مطالعاتی با رویکرد تقویت بنیه های اعتقادی و پاسخ به شبهات است. 

0 0 رای ها
شما هم امتیاز بدهید..
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
کاربران ناشناس

سلام راحت نمیشه وارد شد تو خدا عصو گیری را آسان کنید

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x