سیر پیامبر اعظم ص

معرفی کتاب :هفت حکایت از بچه ها و پیامبر (ص)

نویسنده: مصطفی رحماندوست

انتشارات:  افق

تعداد صفحات: ۲۴

زمان تخمینی مطالعه: ۱ ساعت

معرفی: سیره و زندگانی پیامبر رحمت،‌ حضرت رسول اکرم (ص) دارای مقاطع و ابعاد گسترده‌ای است که از جمله آن، دوران کودکی ایشان و نیز شیوه رفتار ایشان با کودکان است، نویسنده در این کتاب به هفت حکایت مربوط به پیامبر (ص) و بچه ها اشاره کرده و تلاش دارد تا در هر کدام از آنان به صورت ویژه مهر و عطوفت حضرت محمد (ص) را با زبانی گویا و رسا نسبت به کودکان بیان کند و این فرهنگ والا را در جامعه رواج دهد.

این کتاب داستانی که در راستای نشر معارف اسلامی، معرفی چهره زیبای دین اسلام، بیان مقطعی از دوران کودکی پیامبر اکرم(ص) و چگونگی رفتار ایشان با کودکان به چاپ رسیده است، شامل هفت حکایت به قلم زیبای مصطفی رحماندوست است.

کتاب هفت حکایت از بچه ها و پیامبر (ص) تا کنون به سه زبان اردو، عربی و انگلیسی نیز منتشر شده است.

خرید اینترنتی:

goo.gl/BiJ1Ly

شبکه بین المللی مطالعات ادیان

اینفورس (شبکه بین المللی مطالعات ادیان)،‌ بخشی از یک مجموعه فعالیت های فرهنگی است که توسط یک گروه جهادی مجازی انجام می شود. این گروه  بدون مرز، متشکل از اساتید، طلاب، دانشجویان و کلیه داوطلبان باایمان و دغدغه مندی است که علاقمند به فعالیت علمی جهادی در عرصه جنگ نرم هستند. شما هم می توانید یکی از اعضای این گروه باشید(اینجا کلیک کنید). فعالیت های سایت زیر نظر سید محمد رضا طباطبایی، مدرس ادیان و کارشناس صدا و سیماست. موضوعات سایت نیز در زمینه سیر مطالعاتی با رویکرد تقویت بنیه های اعتقادی و پاسخ به شبهات است.

0 0 رای ها
شما هم امتیاز بدهید..
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x