سیر راهنمای مقایسه ای ایمانسیر قرآن و عهدینسیر مسیحیت

دانلود کتاب: جستارهایی در مسیحیت(۱۸۰ص)

پیشنهاد اینفورس به شما عزیزان این است که برای شروع سیر مطالعاتی مسیحیت و نیز سیر مطالعاتی قرآن و عهدین، از کتاب جستارهایی در مسیحیت یا کتاب مسیحیت شناسی مقایسه ای شروع کنید. – طباطبایی، (یکی از نویسندگان کتاب)

 
کتاب جستارهایی در مسیحیت در حقیقت درسنامه مسیحیت شناسی در دوره های کوتاه مدت آشنایی با مسیحیت می باشد. برخی شاگردان عزیز نسبت به منابع و نگارش مستندات مطالبی که در کلاس ها سریع مطرح می شود، متنی را مطالبه می کنند که سر فرصت بتوانند به آنچه گفته شده مراجعه نمایند و مطالب را در ذهن خود تثبیت نمایند.
این کتاب توسط معاونت تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی قم با نام جستارهایی در مسیحیت منتشر شده است. 
 
 
 
 

 

کتاب جستارهایی در مسیحیت با همین هدف نوشته شده است. هر چند این کتاب نقاط ضعفی نیز دارد اما در حال حاضر به عنوان بهترین متنی که به سادگی دسترسی به آن امکان پذیر است، به عنوان متن آموزشی و درسنامه آشنایی با مسیحیت استفاده می شود.

 

توصیه می کنیم نسخه اصلی کتاب را از فروشگاه های معتبر تهیه نمایید. کلیه مسئولیت های شرعی انتشار و استفاده از نسخه دیجیتالی این کتاب را از خود سلب می نماییم. شما از طریق شماره ۰۹۱۲۴۵۳۱۰۳۲ می توانید جهت تهیه نسخه اصلی راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

مدیریت سایت

اینفورس (شبکه بین المللی مطالعات ادیان)،‌ بخشی از یک مجموعه فعالیت های فرهنگی است که توسط یک گروه جهادی مجازی انجام می شود. این گروه  بدون مرز، متشکل از اساتید، طلاب، دانشجویان و کلیه داوطلبان باایمان و دغدغه مندی است که علاقمند به فعالیت علمی جهادی در عرصه جنگ نرم هستند. شما هم می توانید یکی از اعضای این گروه باشید(اینجا کلیک کنید). فعالیت های سایت زیر نظر سید محمد رضا طباطبایی، مدرس ادیان و کارشناس صدا و سیماست. موضوعات سایت نیز در زمینه سیر مطالعاتی با رویکرد تقویت بنیه های اعتقادی و پاسخ به شبهات است. 

0 0 رای ها
شما هم امتیاز بدهید..
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x