مطالعات متفرقه (خارج از سیر مطالعاتی)

هدیه ویژه اینفورس به شما: یک نرم افزار عالی

نرم افزار فیش تبلیغ برای یادداشت، پژوهش و پیاده سازی صوت، هدیه ویژه اینفورس(شبکه بین المللی مطالعات ادیان) به شما
 
برای فیش برداری در فرایند پژوهش نرم افزار های مختلفی وجود دارد. از نرم افزار عالی و کاربردی وان نوت گرفته تا پژوهش یار و .. . یکی از برنامه های خوب در این زمینه نرم افزاری است که معاونت تبلیغ حوزه های علمیه برنامه نویسی و عرضه کرده. این برنامه قابلیت های خوبی برای فیش نویسی در امر پژوهش داره اما اون قسمتی که مد نظر ماست و به همون دلیل این برنامه رو اینجا به شما معرفی می کنیم، قابلیت پیاده سازی فایل در این برنامه است.
برای پیاده سازی فایل های صوتی روش های مختلفی وجود داره:
۱٫ بعضیا یک فایل صوتی رو تا آخر گوش می کنند و تند تند تایپ می کنند. هر جا که عقب افتادند، یک جای خالی می گذارند و متوقف نمی شوند. بعد از این که به انتهای فایل صوتی رسیدند، مجددا فایل رو از ابتدا گوش می دن و جاهای خالی رو تکمیل می کنند.
۲٫ بعضیا از نرم افزارهایی مثل جت آودیو استفاده می کنند. سرعت پخش صدای گوینده رو کم می کنند و فایل یک ساعته در دو ساعت پخش می شه و فرد فرصت نوشتن و پیاده سازی مطالب رو پیدا می کنه.
۳٫ بعضیا هم به صورت سنتی یه مقدار که فایل پخش شد دکمه توقف را می زنند، مطلب را پیاده می کنند و دوباره پخش .. توقف .. پخش … توقف .. تا فایل به اتمام برسه.
۴٫ اما روش عالی و منحصر به فردی که نرم افزار فیش تبلیغ داره اینه که فایل صوتی رو بهش می دین. تنظیماتش رو انجام می دین. بعد هر وقت که شما شروع می کنین به تایپ برنامه به صورت خودکار پخش صوت رو متوقف می کنه. تا دستتون رو از روی کیبورد بر می دارین برنامه به صورت خودکار صوت رو پخش می کنه و به این ترتیب فرایند پیاده سازی فایل صوتی خیلی آسون تر و راحت تر انجام می شه و البته اگه سرعت تایپ ده انگشتی شما زیاد باشه ، طبعا سرعت پیاده سازی هم بیشتر خواهد بود.
…………………………
 

نرم افزار فیش تبلیغ به منظور توسعه تبلیغات دینی و یاری رساندن به مبلغان و محققان گرامی، از سوی معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه، تولید گردیده است. این نرم افزار شامل قابلیت ویژه ای در عرصه های ذیل می باشد:

گردآوری اطلاعات:

۱٫      کپی خودکار متن به فیش؛

۲٫      قابلیت کپی اطلاعات در قالب فایل صوتی؛

۳٫      قابلیت هماهنگ سازی صفحه کلید با پخش صوت، به منظور پیاده سازی صوت.

ثبت مشخصات:

۱٫      قابلیت چندتایی ها در مشخصات(چند موضوعی، چند منبعی، چند مخاطبی و …)؛

۲٫      قابلیت ادامه پیدا کردن سلسله موضوعات فیش تا بی نهایت؛

۳٫      نمایش مشخصات در قالب درختواره؛

۴٫      قابلیت ثبت سریع مشخصات از روی درختواره.

جستجوی اطلاعات:

۱٫      جستجوی اطلاعات به صورت کلمه ای؛

۲٫      جستجوی اطلاعات به صورت ترکیبی؛

۳٫      قابلیت مقایسه نتایج جستجو در کنار هم.

خروجی اطلاعات:

۱٫      قابلیت تبدیل فیش ها، به مقاله یا کتاب؛

۲٫      قابلیت عرضه فیش ها؛ به صورت نرم افزار مستقل و با امکان نصب؛

۳٫      چاپ فیش در قالب فیش تبلیغ و با مشخصات متغیر.

امنیت:

·        تامین امنیت اطلاعات از طریق ذخیره خودکار و پشتیبان گیری.

بروزرسانی:

قابلیت به روزرسانی خودکار و سریع، با اولین اتصال به اینترنت.

اما نسخه سوم برنامه:

در این نسخه که سومین ویرایش نسخه ۲٫۱ نرم افزار فیش تبلیغ می‌باشد؛ ضمن بر طرف شدن اشکالات مطرح شده از سوی کاربران برنامه، امکاناتی نیز به آن افزوده شده است.
۱٫          امکان نمایش همزمان سه بخش ترجمه خلاصه برداشت، در پنجره اصلی برنامه.
۲٫     امکان نمایش  تمام موضوعات یک فیش بر روی درختواره
۳٫     امکان افزودن چند فیش بصورت همزمان به درخت چاپ؛ برای این منظور بر روی شاخه مورد نظر خود از روی این درختواره کلیک نمایید. و شماره هایی را که می خواهید وارد آن شاخه شود را  با قرار دادن علامت (+) در میان آنها در محل انتخاب فیش وارد نمایید.
۴٫     افزودن امکان ارسال فیش های صوتی از طریق XML

چند نکته:

۱٫ از نصب بودن Flash Player  مخصوص Internet Explorerو نرم افزار آفیس اطمینان حاصل نمایید.
۲٫نرم‌افزار آفیس۲۰۱۰ موجب بهم ریختن تنظیمات بانک اطلاعات نرم افزار می شود. بر همین اساس از نسخه ۲۰۰۷ یا نسخه های پایین تر این نرم افزار استفاده نمایید.
۳٫نسخه‌های ویندوز ۷ با یکدیگر متفاوت هستند. در صورتی که پس از عمل به توصیه‌های بالا باز هم نرم‌افزار فیش تبلیغ بر روی رایانه‌ی شما کار نکرد احتمال زیاد در صورت استفاده از ویندوز ۷ دیگری نرم‌افزار اجرا خواهد شد.

مدیریت سایت

اینفورس (شبکه بین المللی مطالعات ادیان)،‌ بخشی از یک مجموعه فعالیت های فرهنگی است که توسط یک گروه جهادی مجازی انجام می شود. این گروه  بدون مرز، متشکل از اساتید، طلاب، دانشجویان و کلیه داوطلبان باایمان و دغدغه مندی است که علاقمند به فعالیت علمی جهادی در عرصه جنگ نرم هستند. شما هم می توانید یکی از اعضای این گروه باشید(اینجا کلیک کنید). فعالیت های سایت زیر نظر سید محمد رضا طباطبایی، مدرس ادیان و کارشناس صدا و سیماست. موضوعات سایت نیز در زمینه سیر مطالعاتی با رویکرد تقویت بنیه های اعتقادی و پاسخ به شبهات است. 

0 0 رای ها
شما هم امتیاز بدهید..
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x