سیر زن و الهیات جنسیت

کتاب: خیانت زنان به هم نوعان خود (دروغ های فمینیسم) (۱۸۲ص)

خیانت زنان به هم نوعان خود 

نویسنده: کریستینا هوف سومرز ؛ ترجمه و تلخیص پریسا پورعلمداری

مشخصات نشر : قم: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، دفتر نشر معارف ۱۳۸۷٫

متن این کتاب از طریق اینترنت قابل دسترسی نیست و باید آن را از ناشر آن(نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها) تهیه کنید.

برای مشاهده مطالعات جایگزین اینجا کلیک کنید یا از مقالات معرفی شده در ذیل همین پست استفاده کنید.

درباره کتاب خیانت زنان به هم نوعان خود:

این کتاب، ترجمه و تلخیص کتاب «چه کسی فمنیسم را دزدید؟» نوشته خانم “کریستینا هوف سومرز” (Sommers, Christina Hoff) است که در دوازده فصل به نگارش درآمده است. در هر فصل، نویسنده سعی کرده است با استناد به مدارک معتبر، گزارشی انتقادآمیز از وضعیت موجود در جهت آگاه سازی زنان ارائه دهد و اظهار کند که تحقیقات فمینیستی، با ساده لوح پنداشتن مخاطبان و غلوگویی موضوعات اجتماعی موجب تشویش اذهان عمومی گردیده و با رواج تفکر بیزاری نسبت به مردان در زنان، از آنها سربازانی متعصب برای نبرد در جنگ جنسیتی می سازد.

خانم سومرز در فصول مختلف کتاب به بررسی و معرفی نهادها، رهبران و نظریه پردازان فمنیست می پردازد و نظام آموزشی آمریکا را در مدارس و دانشگاه های این کشور، مورد بازبینی قرار می دهد و همچنین به تشریح نظام تبلیغات و اطلاع رسانی و مأخذ های اطلاعاتی و پشتیبان های مالی، فمنیست ها می پردازد و گام به گام تأثیرات عملکرد تفرقه انگیزانه(بین مرد و زن) را در جامعه نشان می دهد و همواره هشدار می دهد که اگر ایدئولوژی و عملکرد فمینیسم نوین مورد بازبینی و بازنگری مجدد و بی غرض قرار نگیرد ، چه پیامدهای اسفباری، جامعه آمریکا را تهدید می‌کند.

نویسنده این کتاب که خود را فمینیست آزادیخواه اصیل معرفی می کند، دارای مدرک دکترای فلسفه از دانشگاه براندیس و دانشیار فلسفه در دانشگاه کلارک است که از وی تألیفات، و مصاحبه های متعددی در نشریات و شبکه های خبری جامعه آمریکا به چشم می خورد.

 

 

 

 

شبکه بین المللی مطالعات ادیان

اینفورس (شبکه بین المللی مطالعات ادیان)،‌ بخشی از یک مجموعه فعالیت های فرهنگی است که توسط یک گروه جهادی مجازی انجام می شود. این گروه  بدون مرز، متشکل از اساتید، طلاب، دانشجویان و کلیه داوطلبان باایمان و دغدغه مندی است که علاقمند به فعالیت علمی جهادی در عرصه جنگ نرم هستند. شما هم می توانید یکی از اعضای این گروه باشید(اینجا کلیک کنید). فعالیت های سایت زیر نظر سید محمد رضا طباطبایی، مدرس ادیان و کارشناس صدا و سیماست. موضوعات سایت نیز در زمینه سیر مطالعاتی با رویکرد تقویت بنیه های اعتقادی و پاسخ به شبهات است.

0 0 رای ها
شما هم امتیاز بدهید..
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظر
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
elham

سلام، هیچ کدوم از کتاب ها دانلود نمیشه

مدیریت سایت

متن جایگزین معرفی شد. متن کتاب توسط ناشر از فضای مجازی برداشته شده است و این کتاب را باید طبق اطلاعات ناشر که توضیح دادیم،‌ خریداری کنید. .

دکمه بازگشت به بالا
2
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x