سیر پیامبر اعظم ص

معرفی کتاب : سیره صحیح پیامبر اعظم (ص)

نویسنده: سید جعفر مرتضی عاملی

مترجم: حسین تاج آبادی

انتشارات: سفیر اردهال

تعداد صفحات: ۱۰۰۴۰

زمان تخمینی مطالعه: ۵۰۲ ساعت

معرفی: کتاب «سیره صحیح پیامبر اعظم (ص)» ترجمه کتاب ارزشمند و گرانقدر «سیره صحیح پیامبر اعظم (ص)» تألیف علامه جعفر مرتضی عاملی است که توسط آیت الله دکتر حسین تاج آبادی به ترجمه رسیده است. این کتاب با تجزیه و تحلیل کامل سیره نبوی از تولد تا رحلت پیامبر اکرم (ص)، نخستین نگاشته ای است که از زمان غیبت صغری تاکنون به صورت دقیق سیره نبوی را در فرآیندی نزدیک به ۲۵ سال تحقیق و پژوهش مورد بررسی قرار داده و ترجمه نیز طی ۱۵ سال با حوصله و دقت انجام شده است.

اهمیت و دقت نظر دو چندان این مجموعه از آن جهت است که به صورت مشروح، جز به جز و موشکافانه و با اتکا به منابع بسیار زیاد که همه از منابع دست اول و دوم است، نکات مهم سیره نبوی را با بهره گیری از شواهد و قراین و بر اساس مبانی شیعه استخراج و استنتاج نموده تا سیره ای روشن و شفاف از رسول خدا (ص) ارائه نماید.

این مجموعه در ۱۸ جلد ترجمه و تدوین شده و توسط انتشارات سفیر اردهال به چاپ رسیده است.

خرید اینترنتی:

goo.gl/eazCRz

دانلود متن عربی کتاب (الصحیح من سیره النبی) :

goo.gl/kquy46

شبکه بین المللی مطالعات ادیان

اینفورس (شبکه بین المللی مطالعات ادیان)،‌ بخشی از یک مجموعه فعالیت های فرهنگی است که توسط یک گروه جهادی مجازی انجام می شود. این گروه  بدون مرز، متشکل از اساتید، طلاب، دانشجویان و کلیه داوطلبان باایمان و دغدغه مندی است که علاقمند به فعالیت علمی جهادی در عرصه جنگ نرم هستند. شما هم می توانید یکی از اعضای این گروه باشید(اینجا کلیک کنید). فعالیت های سایت زیر نظر سید محمد رضا طباطبایی، مدرس ادیان و کارشناس صدا و سیماست. موضوعات سایت نیز در زمینه سیر مطالعاتی با رویکرد تقویت بنیه های اعتقادی و پاسخ به شبهات است.

0 0 رای ها
شما هم امتیاز بدهید..
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x